Ως "φυλλάδια" εδώ, αναφέρονται τα κατ' εξοχήν διαφημιστικά έντυπα μάλλον χαμηλού κόστους, που παράγονται σε σχετικά μεγάλα τιράζ και διανέμονται στο ευρύ κοινό μικρότερων ή μεγαλύτερων περιοχών. Ο ρόλος τους είναι κυρίως να κάνει ευρέως γνωστά τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που παρουσιάζουν, να σας ξεχωρίσουν από τον ανταγωνισμό, και να παρακινήσουν τον ενδιαφερόμενο να έρθει σε επαφή μαζί σας.  Διαφέρουν από τις "μπροσούρες" που είναι κυρίως ενημερωτικά έντυπα με περισσότερες και πιο αναλυτικές πληροφορίες και που δίνονται σε όσους ήδη έχουν δηλώσει ενδιαφέρον για την υπηρεσία ή το προϊόν στο οποίο αναφέρονται.

Ο σχεδιασμός της μακέτας του φυλλαδίου σας είναι το βασικότερο στάδιο για την δημιουργία του. Για να έχει επιτυχία η διαφήμισή σας θα πρέπει να «αγγίξει» το κοινό που απευθύνεστε με τον αποδοτικότερο τρόπο. Η συζήτηση μαζί σας σχετικά με το αντικείμενο της παρουσίασης του φυλλαδίου σας αλλά και η στόχευση συγκεκριμένου κοινού, θα οδηγήσει στα κατάλληλα κείμενα, χρώματα και φωτογραφικό υλικό που θα συνθέσουν το βέλτιστο αποτέλεσμα.

Όσο για το κόστος μιας τέτοιας επένδυσης, σκεφτείτε το καλά. Υπάρχουν όλο και χαμηλότερες τιμές για «συνηθισμένα» φυλλάδια, σε «συνηθισμένες» ποσότητες. Είναι εντάξει κάτι τέτοιο, αλλά μην περιορίζετε τον ορίζοντά σας σε ό,τι φαίνεται οικονομικό, εκτός αν ένα τέτοιο έντυπο έχει ήδη «δουλέψει» για εσάς καλά, εμπίπτει σε μια τέτοια προσφορά, και θέλετε απλά να ανατυπωθεί. Αν πρόκειται να δημιουργήσετε ένα καινούργιο έντυπο, απευθυνθείτε πρώτα σε ένα γραφίστα. Οι προτάσεις του μπορεί να σας εκπλήξουν θετικά ακόμα και στο επίπεδο οικονομίας στην παραγωγή!

Τα φυλλάδια παραμένουν ως ένα πολύ καλό "εργαλείο" επικοινωνίας και ίσως το καλύτερο ειδικά για τις επιχειρήσεις τοπικής εμβέλειας.